Agalar ben pcye dosyalari saklamadan sifirliom şuan bundan sonra bios updown yapip win11 e geçsem banim kalkarmi ha bide win11 de sadece hesap bani atiolarmiş doğrumudur?
Evet windows 7 de hile fazla yok ve hesap banı w7 de atıyor Onun yanı sıra 11e geçincede banınız Kalkmıyor Fakat windows 7 de spoofer yapınca daha etkili oluyor çünkü win 7 microsoft desteği olmadığı İçin Tam olarak bir serial okuması gerçekleşmiyor ve Spooferiniz Etkili Oluyor.o hesap banı olayı windows7'de diye biliyorum
ee yamiliski de dioki sadece hesap banı yiyiorumo hesap banı olayı windows7'de diye biliyorum
Banı Delaylı Olduğu için öylediree yamiliski de dioki sadece hesap banı yiyiorum
Aynen kardeş aras kargoBanı Delaylı Olduğu için öyledir