Kilit

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan KEJBEY
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

KEJBEY

Diamond Üye
Katılım
6 Ağu 2021
Mesajlar
832
Beğeniler
96
İletişim
Arkadaşlar Valorant hile kullanmadan ban yedim bu forumdaki esp+aimbot açtım baktım çalışmadı sonra sildim hesabım ve dün almış oldum 1000 tlik hesabı süresiz uzaklaştırma aldı bunu nasıl açarım ticket attım valoya ama hala cevap yok çok sinir bozucu birşey? %100 açarsın dediniz bir taktik önerirmisiniz!
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar Valorant hile kullanmadan ban yedim bu forumdaki esp+aimbot açtım baktım çalışmadı sonra sildim hesabım ve dün almış oldum 1000 tlik hesabı süresiz uzaklaştırma aldı bunu nasıl açarım ticket attım valoya ama hala cevap yok çok sinir bozucu birşey? %100 açarsın dediniz bir taktik önerirmisiniz!
Uzaklastirma yediyse gecmis olsun
 
Arkadaşlar Valorant hile kullanmadan ban yedim bu forumdaki esp+aimbot açtım baktım çalışmadı sonra sildim hesabım ve dün almış oldum 1000 tlik hesabı süresiz uzaklaştırma aldı bunu nasıl açarım ticket attım valoya ama hala cevap yok çok sinir bozucu birşey? %100 açarsın dediniz bir taktik önerirmisiniz!
knk bendede öyle oldu yeni 2. hesabıma geçtim ondan oynadım valorant hilesini indirdinde riot görüyor ve direk ban atıyor o yüzden o hesap gitdi
 
Arkadaşlar Valorant hile kullanmadan ban yedim bu forumdaki esp+aimbot açtım baktım çalışmadı sonra sildim hesabım ve dün almış oldum 1000 tlik hesabı süresiz uzaklaştırma aldı bunu nasıl açarım ticket attım valoya ama hala cevap yok çok sinir bozucu birşey? %100 açarsın dediniz bir taktik önerirmisiniz!
Geçmiş olsun
 
Arkadaşlar Valorant hile kullanmadan ban yedim bu forumdaki esp+aimbot açtım baktım çalışmadı sonra sildim hesabım ve dün almış oldum 1000 tlik hesabı süresiz uzaklaştırma aldı bunu nasıl açarım ticket attım valoya ama hala cevap yok çok sinir bozucu birşey? %100 açarsın dediniz bir taktik önerirmisiniz!
Hile kullanmadım diyorsun forumdaki hileyi açtım baktım diyorsun bu nasıl mantık zaten hileyi oyuna 1 kere inject etmişsin?
 
Arkadaşlar Valorant hile kullanmadan ban yedim bu forumdaki esp+aimbot açtım baktım çalışmadı sonra sildim hesabım ve dün almış oldum 1000 tlik hesabı süresiz uzaklaştırma aldı bunu nasıl açarım ticket attım valoya ama hala cevap yok çok sinir bozucu birşey? %100 açarsın dediniz bir taktik önerirmisiniz!
Peki bu kaçinci banin 1. Ise 3 ay bekler oynarsinda 2. Ise kara listeye alir hesap ta sinisiz gg olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt