MTA aimbot

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Dostum Parali Bula Bilirsin belki ama free zanetmiyom dedigin sunucuya sor paralı satin diye :turkish:
 
1-2 sene önce, 10 dolara almıştım, esp özelliği vardı tek, dayz sunucularda çok işe yarıyordu. Sonra ne olsuysa kaldırdılar piyasadan.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt