Ne zaman güncellenir acaba hile @RogFien @Dreamfancy
Openbot var ya yerine onu kullanırsın. Ben onu kullanıyorm.Ne zaman güncellenir acaba hile @RogFien @Dreamfancy
redban garantisi var hocam 2 saat içinde nasıl kullanıyorsun taktik falan mı yapıyorsunuz sanırım bi biz garibanlar bilmiyoruz bu hileyi kullanmayıOpenbot var ya yerine onu kullanırsın. Ben onu kullanıyorm.
Anadoluda 6 hesap oynuyorum günlük etpleri düşürüp çıkıyorum. 10-12 saat oynadığım olmadı. Red ban daha hiç yaşamadım.redban garantisi var hocam 2 saat içinde nasıl kullanıyorsun taktik falan mı yapıyorsunuz sanırım bi biz garibanlar bilmiyoruz bu hileyi kullanmayı
Şimdilik ara verdim 3 gündür aeldradayım sigma sunucusu tekrar açılacakmış 2-3 hesap kasıp itemciye sallarım.redban garantisi var hocam 2 saat içinde nasıl kullanıyorsun taktik falan mı yapıyorsunuz sanırım bi biz garibanlar bilmiyoruz bu hileyi kullanmayı