PC ÖNERİ

Sar1Ciqara

Bronz Üye
Katılım
17 Şub 2022
Mesajlar
25
Beğeniler
0
KASA TOPLUYACAĞIM BÜTÇEM 20 BİN EKRAN KARTI İŞLEMCİ VS ÖNERİLERİNİZ NEDİR ? TEŞEKKÜRLER
 
KASA TOPLUYACAĞIM BÜTÇEM 20 BİN EKRAN KARTI İŞLEMCİ VS ÖNERİLERİNİZ NEDİR ? TEŞEKKÜRLER

1.5k pahalı ancak bulabildiğim en kaliteli olan bu diğer arkadaşın dediği izoly markayı almayın derim izoly kalitesiz parçalar kullanıyor
 

Böyle bir pc var
 
pc güzel knk kben bunu kullanıyorum
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt