HP omen reactor çok harika bir mousedaha önce Everest SGM-X7 kullanıyordum fakat şuan kablosuz tuaf bir mause kullanıyorum aslında biraz ağır ve ele oturan bir muase arıyorum ama bir türlü karar veremiyorum
150 200 arası bişy olabilir farketmezBütçe ne
Rampage sector kullanıyorum o da baya iyi mouse alabilirsin omen reactor ama150 200 arası bişy olabilir farketmez
Tavsiyem rampage alma. O bütçeye razer deathadder essential var.150 200 arası bişy olabilir farketmez
knk fiyat bakımından çok fazla değilmi sencede ?HP omen reactor çok harika bir mouse
Fiyatlar uçmuş ya rampage sector öneririm o zaman kral sensör dünyanın en iyi sensörü var yazılımı iyi makrosu var ergonomisi güzelknk fiyat bakımından çok fazla değilmi sencede ?