Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadaşlar space e basıyorum adama sadece düz vuruş atıyo normal mi yani skill falan da atması gerekmiyo mu daha önce başka bi script kullandım tüm herolara uyumluydu atıyodu skilleri ve dodgeleri
Assembly ile şampiyon seçiceksin bazılarında çalışıyor. Hepsinde çalışmaz. Ayrıca assembly aktif etmende gerekir. Yoksa şampiyonun scripti aktif olmaz.
Assembly ile şampiyon seçiceksin bazılarında çalışıyor. Hepsinde çalışmaz. Ayrıca assembly aktif etmende gerekir. Yoksa şampiyonun scripti aktif olmaz.