Windows kaç kullanıyorsunuz ve sürümünüz nedir ?hileyi load ediyorum initizaling plase wait yazıyor hile açılmıyor tamam butonu gelmiyor yardım edebilicek varmı tw den
WİNDOWS 10 pro 20h2Windows kaç kullanıyorsunuz ve sürümünüz nedir ?
Tw den kimseye yardim etmesi icin baglanmasina izin verme sakın basima geldigi icin biliyorum virus yersinhileyi load ediyorum initizaling plase wait yazıyor hile açılmıyor tamam butonu gelmiyor yardım edebilicek varmı tw den
arama kısmına winver yaz orda yazıyorwindows sürümüne nasıl bakılıyor?