Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
aynen öyle bence sen sistemini baştan formatla komple o dediğin programı da baştan kur şimdi format atmadan kurarsan bikaç dosyası kalmış olduğu için yeni kurduğunda da açmayacaktır
Beyler hiç açmaya çalışmadım sorunum şu ben visual studio insallerdan o yüklü olan yazılım dillerini nasıl yerini seçeceğim
O yazılım dillerini seçip sadece uygulamayı indirmek istiyorum