- Katılım
- 4 Kas 2025
- Mesajlar
- 2,276
- Beğeniler
- 677
- İletişim


boşu boşuna forumda ara demeyin kimse amale değil elinde olan ataiblirmi?
Son düzenleme:
aiye yaptırsana aga marpelde ai mrtol anama sovdu ai yemı yağtırıyon dıyınceboşu boşuna forumda ara demeyin kimse amale değil elinde olan ataiblirmi preifixi "/" olsun
yok üşeniyorumaiye yaptırsana aga marpelde ai mrtol anama sovdu ai yemı yağtırıyon dıyınce
prefixi ayarlanabilir demedim salak saçma fikirlerindne kurtul“Prefix / olsun.” demişsin ama onu zaten config veya kod tarafında kolayca ayarlayabilecegini biliyorsundur komik olsun diye mi yazdın yoksa
Yorum kasmaya milleti güldürmeye gelmiş bildiğinpreifixi "/" olsun ne amk yarıldım EAWQreawruohewruıoouıwqruoıeUOIUIuWIUIwuıuwyıoUIw890Q9PIQoıwqQpıooı

bişşey kasmıyorum niye herkes öyle diyo yaYorum kasmaya milleti güldürmeye gelmiş bildiğin![]()
ne vasıfsız lavuklarsınız siz yardımcı olmak yerine mesaj kasıyorlar DIOWKDAFAWKAWKF AWÜ FAWFKAWLFAWOFKAĞWFAWpreifixi "/" olsun ne amk yarıldım EAWQreawruohewruıoouıwqruoıeUOIUIuWIUIwuıuwyıoUIw890Q9PIQoıwqQpıooı
sana demedim amkbişşey kasmıyorum niye herkes öyle diyo ya