DBD SDK DUMP

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Aleandra
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
sdkya el atmışın offset varsa elinde hazırda yollasana
 
hocam merhabalar şu oyuna eac kapalı bi şekilde giremiyozmu rustta girildiği gibi dumper 7 injectleyip çıkıcam ama bi eac kapalı giremedim şu oyuna bir injectoru veya methodu var mıdır? teşekkürler 😇
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt