NASIL???

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan LEW0
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

LEW0

o7
Master Üye
Katılım
18 Şub 2026
Mesajlar
1,578
Beğeniler
195
B







68.282,03 TL BU FİYATA NASIL SOGUTUCYA FELAN COK TAKILMAYIN
 
ramler çok kötü 6000 cl48 ne amk?

ben 6200 de cl28 alıyorum ayriyetten amd zaten ram konusunda çok sıkıntılı latency intele oranla çok daha yüksek sakın o ramleri almak gibi bi hata yapma 6000-6200-6400 bulabildiğin en düşük CL değerini seç

hız ne kadar yüksek + cl ne kadar düşükse o kadar iyi olur ama amd platformunda çok yüksek hızlı ram alırsan örneğin 8000mt/s gibi MEMCLK:2/1 çalışır yani north brigde clock yarı hızını verir 4000mt/s kullanırsın 8000 ramleri

benim tavsiyem min 6000 max 6400 mt/s al bulabildiğin en düşük CL olanı al böylece hem MEMCLK:1/1 çalışır yani ramlerin tam hızını alırsın

1.4V vererek gerekli o.c yi yaparak latency performansında da uçarsın

HyfCN2d.png
 
Son düzenleme:
ramler çok kötü 6000 cl48 ne amk?

ben 6200 de cl28 alıyorum ayriyetten amd zaten ram konusunda çok sıkıntılı latency intele oranla çok daha yüksek sakın o ramleri almak gibi bi hata yapma 6000-6200-6400 bulabildiğin en düşük CL değerini seç

hız ne kadar yüksek + cl ne kadar düşükse o kadar iyi olur ama amd platformunda çok yüksek hızlı ram alırsan örneğin 8000mt/s gibi MEMCLK:2/1 çalışır yani north brigde clock yarı hızını verir 4000mt/s kullanırsın 8000 ramleri

benim tavsiyem min 6000 max 6400 mt/s al bulabildiğin en düşük CL olanı al

HyfCN2d.png
bende biliyorum ustada 36 cl ye düşürünce bile 7 bin tl biniyor hiç olmassa rami 8x8 16 gb yaparım oyle düser cl islemci olarak da intelin 5060 la gidecegini pek sanmıyorum ama düsünürüm
 
bende biliyorum ustada 36 cl ye düşürünce bile 7 bin tl biniyor hiç olmassa rami 8x8 16 gb yaparım oyle düser cl islemci olarak da intelin 5060 la gidecegini pek sanmıyorum ama düsünürüm
cl36 bile çok kral millet 8000mts ramlerde alıyor o kadar yüksek cl değerlerini

-------------------

o işlemci için sıvı soğutucuya ihtiyacın yok hava soğutucu bile gayet işini görür

-------------------

ssdde samsung tercih et msi ne amk, 990 evo al hatta aynı paraya 990 pro var kat kat daha iyi ömrünü de dolduramazsın

-------------------

ben en high end msi anakartı satın aldım çok pişmanım 1001 türlü sorunu var, anakartta asustan şaşmam ama o senin bileceğin iş, msi anakart almak en büyük aptallığımdı

-------------------

işlemci olarak 7600X - 7500X3D hatta çıkarsa 7800x3d tercih ederdim
 
cl36 bile çok kral millet 8000mts ramlerde alıyor o kadar yüksek cl değerlerini

-------------------

o işlemci için sıvı soğutucuya ihtiyacın yok hava soğutucu bile gayet işini görür

-------------------

ssdde samsung tercih et msi ne amk, 990 evo al hatta aynı paraya 990 pro var kat kat daha iyi ömrünü de dolduramazsın

-------------------

ben en high end msi anakartı satın aldım çok pişmanım 1001 türlü sorunu var, anakartta asustan şaşmam ama o senin bileceğin iş, msi anakart almak en büyük aptallığımdı

-------------------

işlemci olarak 7600X - 7500X3D hatta çıkarsa 7800x3d tercih ederdim
7600x bilerek eklemedim 7600 dan çok daha ısınıyor +kronik sorunları var
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt