Çözüldü WOLFTÜ

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Kerim1
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Kerim1

Silver Üye
Katılım
15 Ağu 2021
Mesajlar
70
Beğeniler
5
Wolftü hilesini açarken cmd ekranı geliyor ve sonra
'uygulama düzgün olarak başlatılamadı 0xc00007b'
hatasını alıyorum neden sizce ?
İşletim Sistemi: Windows 7 64 Bit
 
Antivirüs ve güvenlik duvarını devre dışı bıraktığında emin ol
Hepsi devre dışı hatta sildim yani eski hilede böyle bi hata vermiyordu o hataları vermeden önce de
msvcp110_win.dll hatası veriyordu onu indirip yükledim attım system32 ye falan sonra bu hatayı vermeye başladı
anlamadım ben de, acaba w7 desteklemiyor mu hile
 
Windwos 10 1809 ila 21h1 sürümü arasında çalışıyor sürümünüzü yükseltin ve deneyin windows 7 de çalışmaz bu yüzden o hatayı alıyorsunuz
Format atarken dikkat 21h2 yapmayın yoksa gene çalışmayabilir bi 1909 iso bulp ona yüksetin
 
Windwos 10 1809 ila 21h1 sürümü arasında çalışıyor sürümünüzü yükseltin ve deneyin windows 7 de çalışmaz bu yüzden o hatayı alıyorsunuz
Format atarken dikkat 21h2 yapmayın yoksa gene çalışmayabilir bi 1909 iso bulp ona yüksetin
sistem o kadar iyi bi sistem değil eski bilgisayar zaten kullanmıyordum 2017 de bırakmıştım oyunu 1 2 ay oldu tekrar döneli.
bilgisayarı da pek kullanmıyorum ayrıca w10 kaldıracağını da sanmam.
 
sistem o kadar iyi bi sistem değil eski bilgisayar zaten kullanmıyordum 2017 de bırakmıştım oyunu 1 2 ay oldu tekrar döneli.
bilgisayarı da pek kullanmıyorum ayrıca w10 kaldıracağını da sanmam.
Malesef konu üzerinde o şekilde yazıyor Windows 10 yapmanız gerek yapcak bişey yok iyi günler.
 
Windwos 10 1809 ila 21h1 sürümü arasında çalışıyor sürümünüzü yükseltin ve deneyin windows 7 de çalışmaz bu yüzden o hatayı alıyorsunuz
Format atarken dikkat 21h2 yapmayın yoksa gene çalışmayabilir bi 1909 iso bulp ona yüksetin
hatta tamirciye götürmüştüm ekran kartı falan yanmıştı bir aralar
nvidia 8800 gt vardı onu alıp ati x1200+ mı ne takmış
işlemci amd athlon 64 x2 6000+ vardı şuan 4000+ var
6 ram vardı 3 ram bırakmış yani tartması zor biraz ben de o yüzden diyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt