VMde Valo ya girliyo mu beVM hakkında 0 bilgim oldugu icin soruyorum bilen eden arkadaşlar var ise konuya yazabilir.
giremiyonkiVM hakkında 0 bilgim oldugu icin soruyorum bilen eden arkadaşlar var ise konuya yazabilir.
hayır oynamayacağım popup v.s deneyeceğimyookk full vmde oynıcaksan hayır
Hyper-v methodu vardı giriliyordugiremiyonki
yok mubu konu hakkında 0 bilgim oldugu icin soruyorum bilen eden arkadaşlar var ise konuya yazabilir.
peki deneyebileceğim farklı bir method var mı bildiginiz ?Bence tamamen güvenli değil. Hyper-V bazen işe yarıyor ama bazı sistemler yine ana bilgisayarı da tespit edebiliyor. Özellikle HWID veya ağ tarafını kontrol eden bir sistem varsa, sadece VM kullanmak ban riskini sıfırlamaz. Yani “VM açtım, ana PC güvende” diye düşünmemek lazım
peki deneyebileceğim farklı bir method var mı bildiginiz ?
yok vm harici var mı bildiginiz ?Tamam kısa geçiyorum.
- Registry’de HKEY_LOCAL_MACHINE\HARDWARE\DESCRIPTION\System altında geçen Hyper-V / Microsoft ibarelerini gerçek donanım markalarıyla değiştir.
- MAC adresini random bırakma, gerçek üretici OUI’si olan bir MAC kullan.
- VM içinde ana sistemden farklı VPN/proxy kullan.
- Disk serial, Volume ID ve BIOS UUID bilgilerini spoofla/değiştir.
- Destek varsa GPU passthrough yap, sanal ekran sürücüsü kullanma.
- Guest Services / Enhanced Session gibi VM özelliklerini kapat.
- Ana makinede kullandığın hesaplara VM’den giriş yapma.
- Kısaca: VM olduğunu belli eden tüm yazılımsal izleri fiziksel donanım gibi göster.