- Katılım
- 28 Eyl 2024
- Mesajlar
- 2,514
- Beğeniler
- 1,278
Merhabalar CS2 İçin Dumper Geliştiriyorum Şimdilik Böyle.
Extra Olara Önerebiliceğiniz Birşeyler Varmıdır?
Proje Bittiğinde OPENSOURCE Olarak Paylaşıcağım.
- ÖZELLİKLER & GÜNCELLEMER -
+ NEW ALTYAPI
+ NEW MODERN ARAYÜZ
+ GÜNCEL ANINDA OFFSET ÇEKME İMKANI
+ TÜM HATALAR FİXED
Update : 24.04.2026
Extra Olara Önerebiliceğiniz Birşeyler Varmıdır?
Proje Bittiğinde OPENSOURCE Olarak Paylaşıcağım.
- ÖZELLİKLER & GÜNCELLEMER -
+ NEW ALTYAPI
+ NEW MODERN ARAYÜZ
+ GÜNCEL ANINDA OFFSET ÇEKME İMKANI
+ TÜM HATALAR FİXED
Update : 24.04.2026
Son düzenleme: