Kawauchixd
Diamond Üye
- Katılım
- 3 May 2024
- Mesajlar
- 861
- Beğeniler
- 222
beyler bu sysinfodan alışveriş yapan varmı dün key aldımda sahibini bekliom sizce ne zmn teslim edilir
ticket açtın dimi key içinbir daha almanı tavsiye etmem
neden etmezsin evet açtım ticketi bekliyorum private ürünlerini aldımbir daha almanı tavsiye etmem
ticket açtın dimi key için
Private ürünleri hakkında bilgim yok ama genel olarak detected sattığı ürünlerneden etmezsin evet açtım ticketi bekliyorum private ürünlerini aldım
private ürünlerinin önceden rage özellikleri bile dt deil diyorlardı en iyi rage hile durumdunda suandadaPrivate ürünleri hakkında bilgim yok ama genel olarak detected sattığı ürünler
Private ürünleri hakkında bilgim yok ama genel olarak detected sattığı ürünler
bende keyi bekliom ne zaman alabildin sensağlam kanka benim keyi geç vermişlerdi ama onun dışında problem yoktu
private ürünlerinin önceden rage özellikleri bile dt deil diyorlardı en iyi rage hile durumdunda suandada
ben daha airde op ile vuran görmedim :d
sentinalde var onlada gelebilirimalınca gel hvh madem![]()
çok iyi iştede keyi bekiomKullandigim zamanda tracex+private temp atiyordu 5 mac icinde. Simdi nasil guncelmi bilmiyorum belki iyi calisiyor