Val 51 ?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Saytz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Saytz

root
Efsane Üye
Katılım
12 May 2021
Mesajlar
3,039
Beğeniler
808
şimdi valoranta girmeyi denedim ama val 51 hatası aldım hwid ban yemişsin diyenler olacağı için söylüyorum banım kalktı tam 3 ay önce yemiştim 5 gün önce kalktı banım
 
oyuna girdiğnde durduruluyor
çok garip belki bilgisayarında Crâck veya başka oyunun hilesi bulunuyorsa falan tekrar ban yemiş olabilirsin oyuna vpn ile girmeyi dene girebilirsen büyük ihtimal banlanmış olman lazım hala giremiyorsan oyun ile alakalı olduğunu düşünüyorum oyunu silip yükle yada format at windscribe vpn kullanabilirsin ismini yanlış yazmış olabilirim youtubede gördüm pek alakası olduğunu sanmıyorum ama oyunu enter ile çalıştırmayı dene
 
şimdi valoranta girmeyi denedim ama val 51 hatası aldım hwid ban yemişsin diyenler olacağı için söylüyorum banım kalktı tam 3 ay önce yemiştim 5 gün önce kalktı banım
bendede yönetici olarak başlattım kalktı
 
şimdi valoranta girmeyi denedim ama val 51 hatası aldım hwid ban yemişsin diyenler olacağı için söylüyorum banım kalktı tam 3 ay önce yemiştim 5 gün önce kalktı
şimdi valoranta girmeyi denedim ama val 51 hatası aldım hwid ban yemişsin diyenler olacağı için söylüyorum banım kalktı tam 3 ay önce yemiştim 5 gün önce kalktı banım
yapıcagın işlem şu
Vanguardı Kaldır
valorant launcerı ındır ve kurulu oldugu yere tekrar kur onarım yapıcak
kurulum bıttıkten sonra yanı vanguardı ındırdıkten sonra yeniden başlat
valoranta gır yenı hesap açarak yap
isim soyisim yaz val 51 hatası alıcaksın sonra hizmetlerden vgc yi otomatik yap (ama başlatma sakın ) yeniden başlat pc yi
sonra valoyu yenı kurdugun hesapla aç ANLADIM kısmı geldıgı zaman olucaktır
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt