popup

servisreal

Platinum Üye
Katılım
4 Şub 2024
Mesajlar
227
Beğeniler
22
şuan driver spoofer kullanıyorum valorantı açınca o syslerin hatasını alıyorum mesela valoranta girmeden önce syslerin uzantısını bak yapıp oyuna girsem sonrasında oyundan cıkınca geri sys yapsam pc restartladıktan sonra tekrar valoranta girebilirmiyim van152 almadan
 
şuan driver spoofer kullanıyorum valorantı açınca o syslerin hatasını alıyorum mesela valoranta girmeden önce syslerin uzantısını bak yapıp oyuna girsem sonrasında oyundan cıkınca geri sys yapsam pc restartladıktan sonra tekrar valoranta girebilirmiyim van152 almadan
pc açınca direkt .sys dosyalarını sil pc kapatmadan önce yerine geri koy oldu bitti , + dt olduğu için 1-2 maça sürekli ban yersin delaydan kurtulamazsın
 
şuan driver spoofer kullanıyorum valorantı açınca o syslerin hatasını alıyorum mesela valoranta girmeden önce syslerin uzantısını bak yapıp oyuna girsem sonrasında oyundan cıkınca geri sys yapsam pc restartladıktan sonra tekrar valoranta girebilirmiyim van152 almadan
Pek anlamadım ama bende de 152 vardı free spoof yaptım restart atınca gider bence bu arada ama .sys hatası alıyordum sys leri silince oyun açılıyordu ama hvci açmamı istiyordu flexlayn pop-up bypass kullandım oynuyom hileylede sıkıntı yok
 
pc açınca direkt .sys dosyalarını sil pc kapatmadan önce yerine geri koy oldu bitti , + dt olduğu için 1-2 maça sürekli ban yersin delaydan kurtulamazsın
Evet ban yer bende yemiştim ama 4-5 maçta bir yiyorum rage açarak açmadan da aynı bunun çözümü varmı bı kere kaliteli spoofer alsam sonra bir daha hile açmadan oynasam ama hesaptan
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt