Grim Client hk.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan AX3
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Etiketler Etiketler
    grim

AX3

NexbyteWare
Diamond Üye
Katılım
21 Mar 2021
Mesajlar
702
Beğeniler
201
Yaş
21
İletişim
Arkadaşlar deneme ve özelliklere bakmak için grim client aldım tek oyunculuda grimi featerda injectliyorum bir tepki yok nasıl yapıcam yardımcı olabilcek varmı ? clickgui açma tuşu ne ?
 
Arkadaşlar deneme ve özelliklere bakmak için grim client aldım tek oyunculuda grimi featerda injectliyorum bir tepki yok nasıl yapıcam yardımcı olabilcek varmı ? clickgui açma tuşu ne ?
kanka feather clientin kendi mappingleri ve modları farklı olduğu için her ghost client direkt inject olmaz thread patlıyordur arka planda sen onu normal forge veya fabric kurup orda injectlemeyi dene clickgui tuşu da genelde rshift veya insert olur
 
kanka feather clientin kendi mappingleri ve modları farklı olduğu için her ghost client direkt inject olmaz thread patlıyordur arka planda sen onu normal forge veya fabric kurup orda injectlemeyi dene clickgui tuşu da genelde rshift veya insert olur
grim client genel olarak injectable olduğu için feater ile ogulniege destekliyor kanka düz fabric ile desteklemiyor
 
grim client genel olarak injectable olduğu için feater ile ogulniege destekliyor kanka düz fabric ile desteklemiyor
o zaman featherın kullandığı kendi java sürümüyle çakışıyordur jvm argümanları yüzünden ui renderlarken overlay patlıyordur arka planda veya memorye yazarken takılıyordur loglara baksan aslında threadin nerde koptuğunu net görürsün
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
grim client genel olarak injectable olduğu için feater ile ogulniege destekliyor kanka düz fabric ile desteklemiyor
grim client satın aldıysan rcrtl ile açılıyor bilgin olsun ve birde eğr onun kullandığı sürümü felan 1.21.4 1.21 felan mı ne bendede varda şuan kullanmıyorum 5 6 tane lifetime var sol üstten watermark gelmemişse inject olmuyordur normalde oluyor ama olmazsa ogulniega kumanı öneririrm
 
grim client satın aldıysan rcrtl ile açılıyor bilgin olsun ve birde eğr onun kullandığı sürümü felan 1.21.4 1.21 felan mı ne bendede varda şuan kullanmıyorum 5 6 tane lifetime var sol üstten watermark gelmemişse inject olmuyordur normalde oluyor ama olmazsa ogulniega kumanı öneririrm
hallettik arkadaş aldı sormamı istedi
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt