2 pc van152

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan AKAzawa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

AKAzawa

Gold Üye
Katılım
13 May 2023
Mesajlar
284
Beğeniler
47
beyler sa elimde 2 pc var biri banlı biri bansız şimdi banlı pc den girmek için diğer çarla oyuna girip diğer pc den vgc silip oyuna girip çatara çutara oynayabiliyoz mu nedir bu işin yolu yordamı bilen aydınlar bir yazarsa
 
beyler sa elimde 2 pc var biri banlı biri bansız şimdi banlı pc den girmek için diğer çarla oyuna girip diğer pc den vgc silip oyuna girip çatara çutara oynayabiliyoz mu nedir bu işin yolu yordamı bilen aydınlar bir yazarsa
Daha kolay bi yolunu biliyorum valorantı ikinci bilgisayarına kurup ikinci bilgisayarından oynayabilirsin .D

Şaka bir yana pipe methodla biraz takılabilirsin.
 
beyler sa elimde 2 pc var biri banlı biri bansız şimdi banlı pc den girmek için diğer çarla oyuna girip diğer pc den vgc silip oyuna girip çatara çutara oynayabiliyoz mu nedir bu işin yolu yordamı bilen aydınlar bir yazarsa
https://cheatglobal.com/konu/update...poofer-popup-emulator-cheat-4-04-2026.114135/ gir buraya kardesım sonra indir ana pc ye 2. pc den git 3. round a kadar oyna sonra çık ana emulator ile ana pc den gir oyna
 
Daha kolay bi yolunu biliyorum valorantı ikinci bilgisayarına kurup ikinci bilgisayarından oynayabilirsin .D

Şaka bir yana pipe methodla biraz takılabilirsin.
kral sen mevzuyu anlamadın galiba diyorum ki cart curt exe kurmadan direkt vgc silip girebiliyom mu diğer pc den oyun açıktan sonra

h
https://cheatglobal.com/konu/update...poofer-popup-emulator-cheat-4-04-2026.114135/ gir buraya kardesım sonra indir ana pc ye 2. pc den git 3. round a kadar oyna sonra çık ana emulator ile ana pc den gir oyna
her maç sonrası res gerekir mi kanka yoksa direkt menüden devam eder mi
 
kral sen mevzuyu anlamadın galiba diyorum ki cart curt exe kurmadan direkt vgc silip girebiliyom mu diğer pc den oyun açıktan sonra

h

her maç sonrası res gerekir mi kanka yoksa direkt menüden devam eder mi
her maç sonu tabii res amk
 
kral senin emu 152 bypass ediyo eyw ama tek pc den maça nasıl sokcaz çarı
sokamazsın yok öyle bişey 400-500 dolarlık emulatorlerde var o özellik, pipe olduğu için 152yi teyzemde bypass eder ama maça sksen giremezsin acı gerçek bu 2 pc kullancan
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt