İtemsatis Hakkında

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan hawkeye
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
İtemsatış sadece kendi komisyonunu alıyor gsliba

Böyle bir gelir elde ettim diye bildirmen gerekebilir diye düşünüyorum
 
aynen kanka bi gün evine falan el koyabilirler dikkatli ol item satış gibi illegal yerlerde
 
Arkadaşlar sa itemden 5-6k birşeyler sattım bunun vergisi falan item otomatik kesiyormu yarın birgün başımız ağrımasın.
devletin senin 6 bin liranın peşine düşecek kadar yıprandığını sanmıyorum. Vergi canavarı halen başımızdayken işimiz çok zor
 
Tesekurler eyw bilgiler için
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
tespit edilecekte cook uzun iş
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt