Nick onersenize

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan awpak
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

awpak

Odak süresi konusunda dezavantajlı birey
Gold Üye
Katılım
4 Ocak 2021
Mesajlar
443
Beğeniler
115
Nick onersenize


bide victus nrde :pain:
 
bence nick seçerken çok düşünmeyin, ilk geldiğiniz şey olsun, benim nickim bile böyle oldu
nickler çok önemliymiş gibi geliyor bana, victus gibi bir nicki kimsecikler kullanamazdı mesela
benim önerim, nickinizi bir film ya da diziden esinlenerek seçin, böyle daha anlamlı olur, mesela ben lord of the rings hayranıyım, nickimi oradan seçebilirdim
 
muzlusutpastorize guzel nick
bence nick seçerken çok düşünmeyin, ilk geldiğiniz şey olsun, benim nickim bile böyle oldu
nickler çok önemliymiş gibi geliyor bana, victus gibi bir nicki kimsecikler kullanamazdı mesela
benim önerim, nickinizi bir film ya da diziden esinlenerek seçin, böyle daha anlamlı olur, mesela ben lord of the rings hayranıyım, nickimi oradan seçebilirdim
evet düşünmemek lazım düşününce çok saçma oluyor
 
bence nick seçerken çok düşünmeyin, ilk geldiğiniz şey olsun, benim nickim bile böyle oldu
nickler çok önemliymiş gibi geliyor bana, victus gibi bir nicki kimsecikler kullanamazdı mesela
benim önerim, nickinizi bir film ya da diziden esinlenerek seçin, böyle daha anlamlı olur, mesela ben lord of the rings hayranıyım, nickimi oradan seçebilirdim
lotr sevilmezmi yawww da siz niye koymadiniz YGDWEQDGWQYUIDGWQYUIDWQI
kalbimvictus
victus adını @Kubii yaptı yanlıs bilmiyorsam
dayyum ben gene kacirmisim herseyi ise gitmekten
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt