addln.process.exe

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Secret
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Secret

Platinum Üye
Katılım
8 Eyl 2021
Mesajlar
236
Beğeniler
18
addln.process.exe görev yöneticisinde böyle birşey var ve çok fazla yoğun cpu ram kullanıyor yardım edebilicek neden kaynaklandığını bilen varmı görevi sonlandırıyorum tekrar geliyor
 
Windows yazılımı, 3.parti bir şey değil.
çok yoğun işlemci ram kullanıyor oc yavaşlatıyor onu kapatınca 5 6 saniyelik pc eski haline dönüyor oto açılıyor pc yavaşlıyor ram vs kullanımını azaltmak için birşey yapabilirmiyiz
 
çok yoğun işlemci ram kullanıyor oc yavaşlatıyor onu kapatınca 5 6 saniyelik pc eski haline dönüyor oto açılıyor pc yavaşlıyor ram vs kullanımını azaltmak için birşey yapabilirmiyiz
format atmanı tavsiye ederim usb ile atarsan daha garanti olur bence
 
burdaki amidewin spoof yaptım usb formatlasam spoof gidermi
Gider bahsettiğiniz exe frameworkun bir parçası biraz araştırma yaptığımda belirli bir süre sonunda düzeldiğini gördüm kesin çözüm istiyorsanız format olabilir ama beklemeyi tercih ederim.
Programın bulunduğu konum c: \WINDOWS \Microsoft .NET \Framework \v3 .5 burdanda bakabilirsiniz.
 
Gider bahsettiğiniz exe frameworkun bir parçası biraz araştırma yaptığımda belirli bir süre sonunda düzeldiğini gördüm kesin çözüm istiyorsanız format olabilir ama beklemeyi tercih ederim.
Programın bulunduğu konum c: \WINDOWS \Microsoft .NET \Framework \v3 .5 burdanda bakabilirsiniz.
teşekkürler
 
miner o bendede olmuştu ben her bilgisayarı açtığımda process hackers dan durduruyorum onu
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt