çok yoğun işlemci ram kullanıyor oc yavaşlatıyor onu kapatınca 5 6 saniyelik pc eski haline dönüyor oto açılıyor pc yavaşlıyor ram vs kullanımını azaltmak için birşey yapabilirmiyizWindows yazılımı, 3.parti bir şey değil.
format atmanı tavsiye ederim usb ile atarsan daha garanti olur benceçok yoğun işlemci ram kullanıyor oc yavaşlatıyor onu kapatınca 5 6 saniyelik pc eski haline dönüyor oto açılıyor pc yavaşlıyor ram vs kullanımını azaltmak için birşey yapabilirmiyiz
burdaki amidewin spoof yaptım usb formatlasam spoof gidermiformat atmanı tavsiye ederim usb ile atarsan daha garanti olur bence
Gider bahsettiğiniz exe frameworkun bir parçası biraz araştırma yaptığımda belirli bir süre sonunda düzeldiğini gördüm kesin çözüm istiyorsanız format olabilir ama beklemeyi tercih ederim.burdaki amidewin spoof yaptım usb formatlasam spoof gidermi
teşekkürlerGider bahsettiğiniz exe frameworkun bir parçası biraz araştırma yaptığımda belirli bir süre sonunda düzeldiğini gördüm kesin çözüm istiyorsanız format olabilir ama beklemeyi tercih ederim.
Programın bulunduğu konum c: \WINDOWS \Microsoft .NET \Framework \v3 .5 burdanda bakabilirsiniz.
Rica ederim iyi forumlar.teşekkürler
defender kapalıysa aç ondan kaynaklıaddln.process.exe görev yöneticisinde böyle birşey var ve çok fazla yoğun cpu ram kullanıyor yardım edebilicek neden kaynaklandığını bilen varmı görevi sonlandırıyorum tekrar geliyor