root hk.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ellen
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ellen

Master Üye
Katılım
12 Eki 2024
Mesajlar
1,043
Beğeniler
1,018
root atmayi dusunuyorum artilari eksileri neler?
 
Çözüm
root atmayi dusunuyorum artilari eksileri neler?
Normalde erişemediğiniz sistem dosyalarına erişim olanağı sağlıyor. Mesela telefonun açılış animasyonunu değiştirebilirsiniz, uygulamaları veya dosyaları daha derinlemesine gizleyebilirsiniz. WhatsApp gibi bazı uygulamaların modlu versiyonları root gerektirebiliyor. Eksi yönleri olarak da bazı uygulamaların davranışları bozulabilir, yanlış bir işlem yaparsanız telefonun işletim sistemine zarar verebilirsiniz.
root atmayi dusunuyorum artilari eksileri neler?
Normalde erişemediğiniz sistem dosyalarına erişim olanağı sağlıyor. Mesela telefonun açılış animasyonunu değiştirebilirsiniz, uygulamaları veya dosyaları daha derinlemesine gizleyebilirsiniz. WhatsApp gibi bazı uygulamaların modlu versiyonları root gerektirebiliyor. Eksi yönleri olarak da bazı uygulamaların davranışları bozulabilir, yanlış bir işlem yaparsanız telefonun işletim sistemine zarar verebilirsiniz.
 
Çözüm
banka uygulamalarini kullanamiyorsun diye biliyorum
kullanmiyom zaten isim düştüğünde siteden hallediyom ztn

Normalde erişemediğiniz sistem dosyalarına erişim olanağı sağlıyor. Mesela telefonun açılış animasyonunu değiştirebilirsiniz, uygulamaları veya dosyaları daha derinlemesine gizleyebilirsiniz. WhatsApp gibi bazı uygulamaların modlu versiyonları root gerektirebiliyor. Eksi yönleri olarak da bazı uygulamaların davranışları bozulabilir, yanlış bir işlem yaparsanız telefonun işletim sistemine zarar verebilirsiniz.
tesekkurler pankek
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt