Tuş atamadiysan R ye ata bence elin daha rahat gider delayi çok uzun yapma orta olsun bence en kralı böyle olurarkadasahlar laze free de config var mi olta için falan
delay yokki distance ve rod per click diye bisey varTuş atamadiysan R ye ata bence elin daha rahat gider delayi çok uzun yapma orta olsun bence en kralı böyle olur
O zaman distanceyi çok fazla arttırma düşük orta arasi kalskn Per click 2-3delay yokki distance ve rod per click diye bisey var
Kendine göre ayarlasan daha iyi olurO zaman distanceyi çok fazla arttırma düşük orta arasi kalskn Per click 2-3
atama vararkadasahlar laze free de config var mi olta için falan
rat diye duymuştum logların bazılarını çekiyorlarmisarkadasahlar laze free de config var mi olta için falan
kimse kesin bilmiyo ratmı değilmi bence rat değil ama sunucudan çektiği için modülleri güvenilir değilrat diye duymuştum logların bazılarını çekiyorlarmis
son oyuncuda felanmi accan servetin varsa acmakimse kesin bilmiyo ratmı değilmi bence rat değil ama sunucudan çektiği için modülleri güvenilir değil