kaygılarını soylelinuxa gectim ama hala kaygılarım var
bir sürü exeyi kullanamamak tarzı.kaygılarını soyle
wine?bir sürü exeyi kullanamamak tarzı.
vanguard kafamıza ban hammer atacak birazdan
gtx 1650 varbilgisayarın iyiyse windows kullan
wine ile zaten vanguard'ı çalıştıramazsın valorant - lol oynayamazsınvanguard kafamıza ban hammer atacak birazdan
sadece 'anticheat' bulunan oyunlarda sıkıntı çıkarıyoroyun oynayacaksan nıye lınuxa gectın asıl amacın neyse ve o amacını hangısınde yerıne getırebıleceksen ona gecsene