pipe ile mi giriyon?banım delayda nasıl valoranta maça girebilirim girilmiyor çünkü
hepipe ile mi giriyon?
evet demek deılmı?olm salak mısın he ne demek
evet demekolm salak mısın he ne demek
pipe ile maç başlamatazsın başlatman imkansızevet demek
152 demedim val 5 dedimkanka siz tiner filanmı çektiniz pipe ile 152 mi bypass liceniz no restart emulator alcaksınız yada sp00f 2 şey var
kardeşim pipe ile maça giremiyorsun..!....152 demedim val 5 dedim