ben böyle bi emir vermedimwindows güvenliği kaldırmış olabilir
bitdefender,kaspersky ile tam tarama yap bi bakimLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
beyler problem nedir ya kafayı yedi bilgisayar bir şey açarken felan böyle diyor iyice kuruldum var mı bilen birisi
Pcyi seninle birlikte kullanan biri var galiba tüm izinleri almış senden sslhskggskgLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
beyler problem nedir ya kafayı yedi bilgisayar bir şey açarken felan böyle diyor iyice kuruldum var mı bilen birisi
format atLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
beyler problem nedir ya kafayı yedi bilgisayar bir şey açarken felan böyle diyor iyice kuruldum var mı bilen birisi
sıkıntıkardesımyaPcyi seninle birlikte kullanan biri var galiba tüm izinleri almış senden sslhskggskg
çok mu düşündün bunu armutformat at