Xeno Source

Subaru

discord: @meteidus.
Master Üye
Katılım
14 Kas 2024
Mesajlar
1,150
Beğeniler
144
Xenonun source işine yarar illaki birinin çalışıyor mu bilmiyorum, lütfen konuma maymunlar gelmesin yararlı şeyler paylaşmaya çalışıyorum.

DW:
 
Xenonun source işine yarar illaki birinin çalışıyor mu bilmiyorum, lütfen konuma maymunlar gelmesin yararlı şeyler paylaşmaya çalışıyorum.

DW:
bildigimiz xeno exploitin mi bu daha dun guncelleme almadımı bu 1.20b coktan gıtmıstır bu srcler guncelmi

Xenonun source işine yarar illaki birinin çalışıyor mu bilmiyorum, lütfen konuma maymunlar gelmesin yararlı şeyler paylaşmaya çalışıyorum.

DW:
güncel ise guzel ısler cıkabılır ama bu elemanlar her 1 haftada guncelleme atıyo
 
bildigimiz xeno exploitin mi bu daha dun guncelleme almadımı bu 1.20b coktan gıtmıstır bu srcler guncelmi
Güncel olduğunu sanmıyorum bir öncekinin sourceu büyük ihtimalle xeno kullanmanıda önermiyorum rat zaten şuan bütün executorler dt bunni, velocity dahil
 
Güncel olduğunu sanmıyorum bir öncekinin sourceu büyük ihtimalle xeno kullanmanıda önermiyorum rat zaten şuan bütün executorler dt bunni, velocity dahil
kanka valla kullanıyom xeno yapcak bısey yok baska safe exloit yok ayrıca nedense benım virus programları falan algılamıyo obf olsa yine belkı 1 2 algılarda kaspersky premıum falanda algılamıyo bu elemanları nasıl rat oluyo bak senı elestırmıyorumda nasıl rat acıklarmısın ona gore silicem
 
kanka valla kullanıyom xeno yapcak bısey yok baska safe exloit yok ayrıca nedense benım virus programları falan algılamıyo obf olsa yine belkı 1 2 algılarda kaspersky premıum falanda algılamıyo bu elemanları nasıl rat oluyo bak senı elestırmıyorumda nasıl rat acıklarmısın ona gore silicem
Virus programları herşeyi algılasa rat diye birşeyi kimse kullanmaz zaten illaki virüs vardır stealer vesayre cpu falanda yükseliyordu bende kullanırken ayrıca çoğu forumda rat denildiği ortamda orjinal sunucusunda sorarsan çoğu kişi rat der tani ban yemedilerse kullanacaksan kendi executorunu yap yada delta mobil kullan yada emülatörde açabilirsin denemedim hic
 
Virus programları herşeyi algılasa rat diye birşeyi kimse kullanmaz zaten illaki virüs vardır stealer vesayre cpu falanda yükseliyordu bende kullanırken ayrıca çoğu forumda rat denildiği ortamda orjinal sunucusunda sorarsan çoğu kişi rat der tani ban yemedilerse kullanacaksan kendi executorunu yap yada delta mobil kullan yada emülatörde açabilirsin denemedim hic
delta mobil daha kotu kral bılıomusun :d telefonumun ıcınden gecmıstı orjınal siteden ındırmıstım kendı exploıtımı yapmam cok zor cunku robloxun koruma sıstemıni asla gecemıyorum 2 kere denedım hatayı sordum yanı olmuyor ai sordum oda anlamıyor safe yok zaten stealer var zaten net ve kesin bellı yani ama yapcak bısey yok zamanında velocıty kullanıodum oda iyiydi ama elemanların sitesi bile trojen atıyor rahat aq her basıtıgda opera ındırıyor adamla zaten reklamdan kac bın kazanıyodur
 
delta mobil daha kotu kral bılıomusun :d telefonumun ıcınden gecmıstı orjınal siteden ındırmıstım kendı exploıtımı yapmam cok zor cunku robloxun koruma sıstemıni asla gecemıyorum 2 kere denedım hatayı sordum yanı olmuyor ai sordum oda anlamıyor safe yok zaten stealer var zaten net ve kesin bellı yani ama yapcak bısey yok zamanında velocıty kullanıodum oda iyiydi ama elemanların sitesi bile trojen atıyor rahat aq her basıtıgda opera ındırıyor adamla zaten reklamdan kac bın kazanıyodur
Deltada hiç bir sıkıntı yok bu arada 1 yıldır kullanıyorum telefonda birşey yoktu + olarak ud executor o Opera olayıda bir zahmet olsun beleş executor ve ud normal bence yapmaları
 
Deltada hiç bir sıkıntı yok bu arada 1 yıldır kullanıyorum telefonda birşey yoktu + olarak ud executor o Opera olayıda bir zahmet olsun beleş executor ve ud normal bence yapmaları
kanka bılmıyorum yt de deltanın ne b0k oldugunu anlat bı kac vıdeo var ızlemenı tavsıye ederım onlarda arkadan bı ıs cevırıyor zaten androıde sızmak o kdr zor deil isteselr suan patlatırlar bizi
 
kanka bılmıyorum yt de deltanın ne b0k oldugunu anlat bı kac vıdeo var ızlemenı tavsıye ederım onlarda arkadan bı ıs cevırıyor zaten androıde sızmak o kdr zor deil isteselr suan patlatırlar bizi
Patlatsalar çoktan patlatırlardı kanka dediğim gibi 1 yıldır falan kullanıyorum o YouTubedakiler ratlı olanlar orjinal siteden indirirsen bir bok olmaz.
 
Patlatsalar çoktan patlatırlardı kanka dediğim gibi 1 yıldır falan kullanıyorum o YouTubedakiler ratlı olanlar orjinal siteden indirirsen bir bok olmaz.
yok o vıdeolar deıl la deltanın karanlık yuzu falan oyle vıdeoılar var adamlar haklılar kankı zaten dedıgın ındırme yerlerınden ındırsem saun bu pc tr de deıl amerıkada esc0rt olurdu
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt