CryptAuth Crâck Yemiş

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Video eski ama türkler birbirinden çalmayı bırakıp kernel level anti analysis eklemeyi öğrendiği gün programlarını korumayı başaracaklar :D koskoca şöyle böyle authumuz var diyen adamın authunun response'una sahte yanıt göndererek geçiyorlar :DDDD

tahminimce gerçek bir key olmadığı sürece ilerisine devam edemiyor arkadaş ama bir şeyler başardığını sanarak bu videoyu paylaşmış (kimsenin tarafını tutmuyorum)
arkadaş zaten responseyi değişiyor bi nevi emulate ediyor hata vardır
 
kötülemek istemiyorum ama kullandığınız authlara dikkat edin
 
Günaydın, Eylül 2025 tarihlerinde forumda biz de paylaştık o authun crackini neye şaşırıyorsunuz anlamadım :D
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Günaydın, Eylül 2025 tarihlerinde forumda biz de paylaştık o authun crackini neye şaşırıyorsunuz anlamadım :D
Nerede hocam cracki bir atsana da görelim büyük ihtimal API V1i kirip bir sey yaptiginizi sandiniz kirabiliyorsaniz NightSyncnin exesini kirin bakalim CryptAuth kullaniyor zaten orada tikanip kaldiniz boyle paintle iki uc cizik atip kendinizi bir sey sanmaniz komik oldu rezil ettik sizi herkes gordu olay bu fazla da uzatmaya gerek yok
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
kötülemek istemiyorum ama kullandığınız authlara dikkat edin
arkadaş zaten responseyi değişiyor bi nevi emulate ediyor hata vardır
Videoda kirilan sey API V1 surumu zaten V1 test amacli yazilmis icinde sifreleme veya herhangi bir guvenlik katmani yok asil kullanilan sistem API V2 API V2de iletisim bastan sona sifreli her requestte anahtarlar ve payloadlar degisiyor replay veya kopyala yapistirla calismaz reverse engineerlik yaptigini iddia eden biri bunun farkini zaten ilk bakista anlar V1 uzerinden show yapip kirildi algisi yaratmak sadece bilgisizlik gostergesi
 
benim authu da cracklesenize
 
Nerede hocam cracki bir atsana da görelim büyük ihtimal API V1i kirip bir sey yaptiginizi sandiniz kirabiliyorsaniz NightSyncnin exesini kirin bakalim CryptAuth kullaniyor zaten orada tikanip kaldiniz boyle paintle iki uc cizik atip kendinizi bir sey sanmaniz komik oldu rezil ettik sizi herkes gordu olay bu fazla da uzatmaya gerek yok
Normalde yaşı genç ve tecrübesi genç insanların bu söylemlerine cevap vermem ama şimdi sana vereyim. İstersem authunu havaya uçururum küçük kardeşim benim, Kayra'nın mesajları ile beni karıştırman hiç doğru olmamış orada cracki deneyen ben değil, Kayra idi, ben de Vanguard bypass'ın çalıştığını ama ekrana yazıların yazılmadığını düşünerek yazıları yaz geç dedim olaya da hakim değildim niye kudurdun bu kadar sence ben uğraşsam loader patch ile mi uğraşırım :D? ben sizi dikkate alıp bir eylem gerçekleştirmedim ticket'ınızda da söylemiştim size bunu uğraştırmayın beni daha büyük işlerim var diye, eğer ki dikkate alsaydım 7 sülalenizle birlikte sürgün ederdim sizi :D Siz daha henüz beni tanımıyorsunuz normal, yaşınıza ve tecrübenize veriyorum öneme de almıyorum bu söylediklerinizi çünkü siz bu sektörde bir yere sahip değilsiniz canım istediği zaman belki uğraşırım ama şu an beni karşına alabilecek bir kulvara sahip değilsin, bu yüzden beni kendine düşman olarak belleme zararlı olan her zaman sen çıkarsın, ayrıca beni rezil edecek t*şşak değil sizde 7 ceddinizi bir araya getirseniz olmaz zaten.

Bu da konu: https://cheatglobal.com/konu/valora...-bypass-leftcaps-cwubs-presents-reborn.90333/

İstersen api/v2999 çıkart yine içinden geçerim, ama size prim vermeye gerek yok, takılın Left'e racon kestiğimizi sanıyoruz diye.
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Normalde yaşı genç ve tecrübesi genç insanların bu söylemlerine cevap vermem ama şimdi sana vereyim. İstersem authunu havaya uçururum küçük kardeşim benim, Kayra'nın mesajları ile beni karıştırman hiç doğru olmamış ben sizi dikkate alıp bir eylem gerçekleştirmedim ticket'ınızda da söylemiştim size bunu uğraştırmayın beni daha büyük işlerim var diye, eğer ki dikkate alsaydım 7 sülalenizle birlikte sürgün ederdim sizi :D Siz daha henüz beni tanımıyorsunuz normal, yaşınıza ve tecrübenize veriyorum öneme de almıyorum bu söylediklerinizi çünkü siz bu sektörde bir yere sahip değilsiniz canım istediği zaman belki uğraşırım ama şu an beni karşına alabilecek bir kulvara sahip değilsin, bu yüzden beni kendine düşman olarak belleme zararlı olan her zaman sen çıkarsın, ayrıca beni rezil edecek t*şşak değil sizde 7 ceddinizi bir araya getirseniz olmaz zaten.

Bu da konu: https://cheatglobal.com/konu/valora...-bypass-leftcaps-cwubs-presents-reborn.90333/

İstersen api/v2999 çıkart yine içinden geçerim, ama size prim vermeye gerek yok, takılın Left'e racon kestiğimizi sanıyoruz diye.
yazdiklarinin tamami bos laf ve ego teknik olarak ortaya koydugun tek bir sey yok v1 test apisini kirip buyuk is yapmis gibi konusuyorsun sonra da yok istersem yapardim yok zamanim yok masallarina giriyorsun bu sektorde bunu yemeyen cok kisi var tehdit savurmakla reverse engineer olunmuyor isim sayip racon kesmekle de bir sey olunmuyor ticketta aksiyon almadim demissin zaten alamazdin cunku alinacak bir sey yok algi kasmak disinda yaptigin bir sey yok beni karistirdigin isimler bile konudan ne kadar kopuk oldugunu gosteriyor burada seni ciddiye alan yok forumda kendini bir sey sanip prim kasmaya devam edebilirsin ama teknik tarafta sifirsin o yuzden fazla zorlama kendini her mesajinda daha komik duruma dusuyorsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt