xsynex
Gold Üye
- Katılım
- 16 Eyl 2024
- Mesajlar
- 386
- Beğeniler
- 47
- Yaş
- 20
- İletişim

düzelttinmibenimki sadece dahada geliştirilmiş şekilde diğerlerinde en kolayından watermark bile yok kral
düzelttinmibenimki sadece dahada geliştirilmiş şekilde diğerlerinde en kolayından watermark bile yok kral
debug kısmındaki dll i mi injectlıcezMerhaba arkadaşlar bugün sizlerle beraber yapayzekayla geliştirdiğim opengl hilesini anlatacağım
öncelikle hile mrytesin önceden paylaştığı sonradan konuyu sildiği bir source codedur fakat çok eksiği vardı klasik imguili bir hiledir
COK SIKILDIM LINCLEMEYIN LAAAAAAAAA HEMEEEN
Ben ek olarak hileye şunları ekledim.
Ayarlanabilir Arraylist
Ayarlanabilir Watermark
Keybind sistemi
Notifications ( ANİMATED )
Fake Lag
Blink ( WSA.cpp , WSA.h ile yapıyordum bu sefer yapamadım )
Anti Bot ( Curl eklemedim winhttp ile yapmaya calıstım olmadı ısteyen duzeltır kolay )
( OPEN GL OLDUĞU İÇİN F11DE İNJECTLERSENİZ F11DE OYNAMAK ZORUNDASINIZ YOKSA HUD GUI GIDER )( PENCERE MODUNDA İNJECTLERSENİZ PENCERE MODUNDA OYNAMAK ZORUNDASINIZ F11 ALIRSANIZ GUI HUD GIDER )
Open Source oldugu için vt koıymuyorum
*-*-*--*-*-*-*-*
DERLENMİŞ HALİ X64 -> DEBUG KISMINDA VAR
*-*-*--*-*-*-*-*
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
![]()
![]()
![]()
s![]()
![]()
güncelledinmi linkidüzeltiyorum bekleyin 5 bilemedin 6 dakkaya güncel hatasız src atıyorum
kanka yapamadım kusura bakma forumda paylasılan c++ jni clienti geliştiricez arka o java ben c++ biliyorum az buzgüncelledinmi linki
virüs bence dosayda gizli exe var xd
salak 1 senelik konuyu niye upluyonvirüs bence dosayda gizli exe var xd
ai ile fixlersin opengl hile bide senin kafana bok firlatiyimçalışıyomu şuan