Kilo Problemi Hakkında

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 0xc00007b
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

0xc00007b

Efsane Üye
Katılım
24 Eki 2021
Mesajlar
4,207
Beğeniler
1,042
Gençler selamlar 16-17 yaşlarındayım 1-2 ay önce 90 kiloyken 2 gün öncesine kadar 83e kadar geriledim fakat şimdi tekrardan 85 kiloyum fakat sorun şu sabah-öğlen yemek yemiyorum akşamlarıda biraz yiyip kalkıyorum 2 günde birde yaklaşık 11-12bin adım atıyorum dışarıda 83den 85 kilo olmak moralimi bozmaya başladı yaptığım birşeyde yok çayın yanında biraz birşeyler atıştırıyorum 2 günde birde normal bi çikolata atıyorum ağzıma onun dışında ayçekirdeği yiyorum bunlardanmı kaynaklı acaba yoksa başka birşeymi var bilgisi olan yazabilirmi iyi akşamlar
 
Gençler selamlar 16-17 yaşlarındayım 1-2 ay önce 90 kiloyken 2 gün öncesine kadar 83e kadar geriledim fakat şimdi tekrardan 85 kiloyum fakat sorun şu sabah-öğlen yemek yemiyorum akşamlarıda biraz yiyip kalkıyorum 2 günde birde yaklaşık 11-12bin adım atıyorum dışarıda 83den 85 kilo olmak moralimi bozmaya başladı yaptığım birşeyde yok çayın yanında biraz birşeyler atıştırıyorum 2 günde birde normal bi çikolata atıyorum ağzıma onun dışında ayçekirdeği yiyorum bunlardanmı kaynaklı acaba yoksa başka birşeymi var bilgisi olan yazabilirmi iyi akşamlar
hastalık olabilir ödem olabilir (hiçbirinden emin değilim) ödem daha çok oluyor ama ciddi olarak düşünme
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
kanka çok normal bu yaşta kilo 1–2 günde oynar su tutarsın tuzlu bir şey yersin direkt +2 çıkarsın sabah aç karnına ölçmediğin sürece rakam zaten sağlıklı değil çay yanında atıştırma çikolata çekirdek hepsi tuz şeker su tutturuyor ondan böyle zıplıyor yani gerçekten yağ almadın merak etme yürüyüşün iyi akşam hafif yiyorsan sorun yok moral bozma tartıya değil aynaya bak düzenli devam edersen o 85 geri iner zaten
 
kanka çok normal bu yaşta kilo 1–2 günde oynar su tutarsın tuzlu bir şey yersin direkt +2 çıkarsın sabah aç karnına ölçmediğin sürece rakam zaten sağlıklı değil çay yanında atıştırma çikolata çekirdek hepsi tuz şeker su tutturuyor ondan böyle zıplıyor yani gerçekten yağ almadın merak etme yürüyüşün iyi akşam hafif yiyorsan sorun yok moral bozma tartıya değil aynaya bak düzenli devam edersen o 85 geri iner zaten
ayçekirdeğini çok seven bi insanım onu yememek cidden koyuyor sabah-akşam yemiyorum üstüne yürüyüşe gidince tartıda +2 görünce delirmeye başlıyorum
hastalık olabilir ödem olabilir (hiçbirinden emin değilim) ödem daha çok oluyor ama ciddi olarak düşünme
ödem gibi birşey yok vücüdumda çok hafif bi göbek var onun dışında tüm kilo bacaklara vermiş oturunca carlos gibi oluyorum
 
ayçekirdeğini çok seven bi insanım onu yememek cidden koyuyor sabah-akşam yemiyorum üstüne yürüyüşe gidince tartıda +2 görünce delirmeye başlıyorum

ödem gibi birşey yok vücüdumda çok hafif bi göbek var onun dışında tüm kilo bacaklara vermiş oturunca carlos gibi oluyorum
ödem herhangi biryerinde olabilir göbekle alakası yok ayrıca varsa sende bilemezsin ödem olup olmadığını
 
ayçekirdeğini çok seven bi insanım onu yememek cidden koyuyor sabah-akşam yemiyorum üstüne yürüyüşe gidince tartıda +2 görünce delirmeye başlıyorum

ödem gibi birşey yok vücüdumda çok hafif bi göbek var onun dışında tüm kilo bacaklara vermiş oturunca carlos gibi oluyorum
QWEWEQKWEQBKJEQWBKEQWBEQWBKQWELKBWEQBKWQEKBQWEBK OGLUM AYNISI BENDEDE VAR AMK
 
Gençler selamlar 16-17 yaşlarındayım 1-2 ay önce 90 kiloyken 2 gün öncesine kadar 83e kadar geriledim fakat şimdi tekrardan 85 kiloyum fakat sorun şu sabah-öğlen yemek yemiyorum akşamlarıda biraz yiyip kalkıyorum 2 günde birde yaklaşık 11-12bin adım atıyorum dışarıda 83den 85 kilo olmak moralimi bozmaya başladı yaptığım birşeyde yok çayın yanında biraz birşeyler atıştırıyorum 2 günde birde normal bi çikolata atıyorum ağzıma onun dışında ayçekirdeği yiyorum bunlardanmı kaynaklı acaba yoksa başka birşeymi var bilgisi olan yazabilirmi iyi akşamlar
Ödem olabilir + olarak metabolizman yavaşuhtemelen çok yavaş hatta. Her gün en az 5k adım yürü 3k adımda koş 1 gün boyunca sadece su iç gün sonu saat 18.30 gibi yulaf ye sadece. Metabolizman hızlanır sonra teşekkür edersin
 
valla bedende bi koydummu yanıyor milletin sırtı okadar absürt durmuyor ama oturunca çok belli oluyor Allahtan göbeğe vermemiş kiloyu amk
valla göbek yok denecek kadar ama bacakların masallahi var ona göre pantolanda bulmak zor bi giyiyorsun roberto carlos amk EWQKBEQWKBEWQKBEQWLKBLEKQWJEKLQWKEQWBKELQWKLEQWKLEQWLEKQWLKEQ
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt