Oyun onerisi

Kellerman

Fox In The Box
Efsane Üye
Katılım
3 Haz 2024
Mesajlar
3,293
Beğeniler
1,173
Yaş
102
İletişim
roleplay askeri bir oyun ariyorum arma 3 zaten var ama tr kitlesi cok zayifladi squad ile arma reforger arasinda kaldim oynayan arkadaslar varmi dlcler onemlimi sizce hangisinin turk kitlesi daha fazla ve hangi oyun daha kaliteli ?
 
eğer ingilzicen iyiyce arc raider çok sarıyor comminitysi fazla kafa
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
ingilizceden yana sorun yok lakin gereksiz pahali hocam
Oynanış, community ve oyunun geliştirici ekibine bakarsak bence değer hocam. 100 dolar olsa yine değer bence. Toxic ucube kitleyi uzak tutuyorlar.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt