ahmetagapvp
Silver Üye
- Katılım
- 13 Eki 2025
- Mesajlar
- 84
- Beğeniler
- 25
satan varsa dm atabilir mi ban durumunu gösrteren capturesi varsa iyi olur dm
Maalesef yok.satan varsa dm atabilir mi ban durumunu gösrteren capturesi varsa iyi olur dm
na sı yok yapMaalesef yok.
çok zorbasınYokmuş
Ataturkcuyumçok zorbasın
explorantta premium alsam ordan hesaplara loginden check atabilir miyim?Maalesef yok.
onunkide çalışmıyodu boşa dillendirmeye gerek yok bencevardırda burda satmaz zaten form çöplük bi fony vardı oda ban yedi
bi bu var düzonunkide çalışmıyodu boşa dillendirmeye gerek yok bence