kurs adı altında faaliyet gösteren kurumlardır, sınav konusunda size destek olurlar, hızlandırma ve dönem şeklinde 2 bölüme ayrılır.
hızlandırma: genelde okul dönemi bitmeden bu kurumlara kayıt için gelirseniz sizi dahil ettikleri kamp gibi bişeydir, haziranın ilk haftası başlar ve yine son haftası sona erer, 1 ay dinlenme fırsatınız olur, sonrasında normal dönem başlar
normal dönem: ağustostan birdahaki hazirana kadar sürendir, yks sınavına kadar devam eder, dershanelerin müdürlerinden aldığım bilgiye göre bu dönem hiçbir zaman tamamlanamıyormuş, öğrenciler mayıs gibi gelmeyi bırakıyorlarmış.
Hepsinin De Amına Koyayım
hızlandırma: genelde okul dönemi bitmeden bu kurumlara kayıt için gelirseniz sizi dahil ettikleri kamp gibi bişeydir, haziranın ilk haftası başlar ve yine son haftası sona erer, 1 ay dinlenme fırsatınız olur, sonrasında normal dönem başlar
normal dönem: ağustostan birdahaki hazirana kadar sürendir, yks sınavına kadar devam eder, dershanelerin müdürlerinden aldığım bilgiye göre bu dönem hiçbir zaman tamamlanamıyormuş, öğrenciler mayıs gibi gelmeyi bırakıyorlarmış.
Hepsinin De Amına Koyayım