MemoryBreak - GFBot++

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan junlok
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

junlok

Silver Üye
Katılım
8 Ocak 2020
Mesajlar
21
Beğeniler
17
///// /////
Hile şuan test sürümünde, bazı hatalar/sorunlar olabilir yavaş yavaş düzelteceğiz.

-Özellikler
-One Hand
-Wall Hack
-One Hit
-Mob Puller
-Mob Lock
-Target Damage
-Wait Damage
-Ultimate Wait Damage
-Pickup
-Skill Bot
-Level Bot (Only Walk/Attack Mob)
-Auto Pot
-Farm Bot(Create and save route)
-Buff Bot
-Chat Bot
-Whisper Bot
-Anti Ban(with WhiteList)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Bu adamın hileleri lalaker tarzı ne zaman kullansam bilgiyarım arka planda çok yoruluyor bot olarak kullanıldığımı düşünüyorum kullanmadan önce dikkatli olmanızı tavsiye ederim yoksa format atmanız gerekebilir
 
Bu adamın hileleri lalaker tarzı ne zaman kullansam bilgiyarım arka planda çok yoruluyor bot olarak kullanıldığımı düşünüyorum kullanmadan önce dikkatli olmanızı tavsiye ederim yoksa format atmanız gerekebilir
Hilede öyle bir sorun yok önceden indirdiğin programlar yapıyor olabilir.
 

Hile şuan test sürümünde, bazı hatalar/sorunlar olabilir yavaş yavaş düzelteceğiz.

-Özellikler
-One Hand
-Wall Hack
-One Hit
-Mob Puller
-Mob Lock
-Target Damage
-Wait Damage
-Ultimate Wait Damage
-Pickup
-Skill Bot
-Level Bot (Only Walk/Attack Mob)
-Auto Pot
-Farm Bot(Create and save route)
-Buff Bot
-Chat Bot
-Whisper Bot
-Anti Ban(with WhiteList)​

Hocam Ultimate W. Dmgnin modası geçti artık R-Wait damage eklemeyi düşünüyor musunuz her zaman yazıyorum ama çünkü u.w.dmg çok fazla oyundan atıyor ve pickup un çalışmasına engel oluyor AloneDev e 1 2 kez söylemiştim ama.Bide pickup da filtre yok köpeklere çar bıraksak envanter çer çöp oluyor
 
Hocam Ultimate W. Dmgnin modası geçti artık R-Wait damage eklemeyi düşünüyor musunuz her zaman yazıyorum ama çünkü u.w.dmg çok fazla oyundan atıyor ve pickup un çalışmasına engel oluyor AloneDev e 1 2 kez söylemiştim ama.Bide pickup da filtre yok köpeklere çar bıraksak envanter çer çöp oluyor
Eklenebilir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt