vp al sat 90 danelimde 10 15 tane içinde 100 150 tl olan hotmail hesapları var en son robux için kullanmıştım ve iade olmuşlar sanırsam bunlarla ne yapabilirim tekrar gift vs alabilir miyim veya vp?
Vpyi nasil alacak kardes?vp al sat 90 dan
kavdes baktımda satılmıyormuş bakiyeyi satsın itemden 90dan baska yacpğagı bısey yok galibaVpyi nasil alacak kardes?
gift alabilseydim tekrar hepsini bi hesapta toplayıp mc alcaktım bosa gitmesin diyede her hesaptanda ne alacam ki itemde satsam gider mi acabaMicrosoft storeden bir seyler alabilirsin sadece
bakiye ile alınan robuxlar artık iade mi oluyormuşelimde 10 15 tane içinde 100 150 tl olan hotmail hesapları var en son robux için kullanmıştım ve iade olmuşlar sanırsam bunlarla ne yapabilirim tekrar gift vs alabilir miyim veya vp?
itemde satsam gider mi ki hemenkavdes baktımda satılmıyormuş bakiyeyi satsın itemden 90dan baska yacpğagı bısey yok galiba
itemden %90 %85 den satabilrisin bakiyeyi mesela 100 liralık bakiye kodu 85 80 den satarsıngift alabilseydim tekrar hepsini bi hesapta toplayıp mc alcaktım bosa gitmesin diyede her hesaptanda ne alacam ki itemde satsam gider mi acaba