intel arc b580

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan CGfaresi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

CGfaresi

Diamond Üye
Katılım
26 May 2023
Mesajlar
574
Beğeniler
192
beyler driver güncellemesi gelmiş güncelle diyorum temiz kurulum yap diyorum sonra siyah ekran oluyo kalıyor öyle çözümü nedir
 
b580 ekran kartı kullanan birini ilk kez gördüm intel ekran kartı olarak işlemcilerle stabil calışıyor ama ekran kartı olarak yeni yani bilemedim genede biraz araştırıp cözüm bulursam yazacağım
 
b580 ekran kartı kullanan birini ilk kez gördüm intel ekran kartı olarak işlemcilerle stabil calışıyor ama ekran kartı olarak yeni yani bilemedim genede biraz araştırıp cözüm bulursam yazacağım
f/p olarak kullanışlı bir gpu hocam genel de yurt dışında daha çok popüler olduğu için tr de pek isminin duyulmaması normal yine kullanılıyor ama çok popüler değil
 
hocam internette ufak çaplı bir araştırma yaptım bununla karşılaşan kişiler yok kullanımı az olduğu için rastlanmamış olabilir diye düşünüyorum ama benim bir fikrim var sürüm uyuşmuyor olabilir o yüzden yeni bir güncelleme gelesiye kadar önceki sürümü kullanın derim sonrasında yeni gelene güncelleme yaparsınız
 
beyler driver güncellemesi gelmiş güncelle diyorum temiz kurulum yap diyorum sonra siyah ekran oluyo kalıyor öyle çözümü nedir
DDU ile kendin tamamen sil ve yeni driverı siteden indirip kurmayı dene. Driver güncelleme yerindeki temiz kurulum sadece ayarları sıfırlıyo
 
DDU ile kendin tamamen sil ve yeni driverı siteden indirip kurmayı dene. Driver güncelleme yerindeki temiz kurulum sadece ayarları sıfırlıyo
hocam internette ufak çaplı bir araştırma yaptım bununla karşılaşan kişiler yok kullanımı az olduğu için rastlanmamış olabilir diye düşünüyorum ama benim bir fikrim var sürüm uyuşmuyor olabilir o yüzden yeni bir güncelleme gelesiye kadar önceki sürümü kullanın derim sonrasında yeni gelene güncelleme yaparsınız
b580 ekran kartı kullanan birini ilk kez gördüm intel ekran kartı olarak işlemcilerle stabil calışıyor ama ekran kartı olarak yeni yani bilemedim genede biraz araştırıp cözüm bulursam yazacağım
windowsum çökmüş onla alakalıymış ben int kafe windowsu kullanıyodum sadece int kafecilerde var bizim kafede olan normal windows yükleyince oldu
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt