TELEFON

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan AYBERKG
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Knk sen mod olsana bu kadar uğraşıyosun bu spamcılarla boşa gitmesin yani bu uğraşın
Modlar zaten görevlerini kusursuzca yerine getiriyor fakat adamlar 7/24 forumami baksin özel hayatini mi yaşasın bu spammerler hayatsiz gibi spam atıyorlar işleri güçleri yok 7 yaşında veletler
 
Modlar zaten görevlerini kusursuzca yerine getiriyor fakat adamlar 7/24 forumami baksin özel hayatini mi yaşasın bu spammerler hayatsiz gibi spam atıyorlar işleri güçleri yok 7 yaşında veletler
Etiket atılmasına veya yorum yapılmasına gerek yok raporla geç her spamcıya ayrı ayrı yorum yapıyor arkadaş birkaç gündür dikkatimi çekti aslında dolaylı olarak kendisi de spam yapıyor gibi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt