Private LOL script

lol icin sc arıyorum parası önemli degil sadece nerden alıcam hakkında bilgi verirseniz güzel olur
direkt pentasharp al drawsız mük sc daha kaliteli ve güvenlisini görmedim bir çok scriptde piyasadaki bunların scripti zaten

jfkjdskkflgkeıw no draw ban riskini mi azaltıyormuş dostuuummm sen bir harikasın ya


Hangi kuzreş o
gerçek reis vgc updatesinden sonra aldım 1 hafta urfta full kite adc attım 8 9 saldırı hızlı eşşek gibi belli ede ede oynadım her maç rep yedim banlanmadım
 
dünyanın en büyük kolpası hocam
reis no draw ban riskini azaltıyor vgc screenshot alabildiği için penta sharp direkt biostan boot ediliyor bu sayede vgcden önce başlıyor

direkt pentasharp al drawsız mük sc daha kaliteli ve güvenlisini görmedim bir çok scriptde piyasadaki bunların scripti zaten


gerçek reis vgc updatesinden sonra aldım 1 hafta urfta full kite adc attım 8 9 saldırı hızlı eşşek gibi belli ede ede oynadım her maç rep yedim banlanmadım
(bypassız)
 
reis no draw ban riskini azaltıyor vgc screenshot alabildiği için penta sharp direkt biostan boot ediliyor bu sayede vgcden önce başlıyor


(bypassız)
Her şey hafızada biter

Her şey hafızada biter
Eğer cidden dediğin gibi ise mantık olarak kaynak kodda drawlist kullanarak çizim yapmamaları onları undetected mi yapacak yani? Çizim yapmak sadece verilen koordinatlar ve w2s ler sonucu çıkan koordinatların bir uçtan diğerine veya bir konuma göre çizilmesi. Bunun undetected ile alakası yok
 
Her şey hafızada biter


Eğer cidden dediğin gibi ise mantık olarak kaynak kodda drawlist kullanarak çizim yapmamaları onları undetected mi yapacak yani? Çizim yapmak sadece verilen koordinatlar ve w2s ler sonucu çıkan koordinatların bir uçtan diğerine veya bir konuma göre çizilmesi. Bunun undetected ile alakası yok
sadece no draw olması Onu ultra ud yapacak hali yok hocam bende sadece no draw olduğu için bansız demedim sadece no draw alması vgc nin özelliği sayesinde bi tık daha ban riskini düşürüyor ama pentasharp gerçekten çok kaliteli sc alırsan anlarsın
 
alabilirsen kullanırsın
 
reis no draw ban riskini azaltıyor vgc screenshot alabildiği için penta sharp direkt biostan boot ediliyor bu sayede vgcden önce başlıyor


(bypassız)
niye biz de draw var vg geldiği zamandan beridir draw ile oynuyoruz ne alakası var screenshot ile bunun
 
sadece no draw olması Onu ultra ud yapacak hali yok hocam bende sadece no draw olduğu için bansız demedim sadece no draw alması vgc nin özelliği sayesinde bi tık daha ban riskini düşürüyor ama pentasharp gerçekten çok kaliteli sc alırsan anlarsın
Ben pentasharp için bir şey demedim elbette kalitelidir kullanmadım etmedim yorum yapamam fakat bu dediğiniz no draw olayının ban ile zerre alakası yok. Nasıl olur biliyor musun mesela yapay zeka eklerler 10 dakika da bir senin ekran görüntünü alır yapay zekaya iletirler yapay zeka ekranda absürt bir çizim var mı yok mu kontrol eder. Varsa banlar yoksa devam eder. Böyle bir sistemde yok

Ben pentasharp için bir şey demedim elbette kalitelidir kullanmadım etmedim yorum yapamam fakat bu dediğiniz no draw olayının ban ile zerre alakası yok. Nasıl olur biliyor musun mesela yapay zeka eklerler 10 dakika da bir senin ekran görüntünü alır yapay zekaya iletirler yapay zeka ekranda absürt bir çizim var mı yok mu kontrol eder. Varsa banlar yoksa devam eder. Böyle bir sistemde yok
No draw belki gözünüzü yormaz o kadar
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt