açtım bunuda tüm hesaplarda 2fa var+şifre yonetıcısnde sıfre yok sıkıntı olurmu olmaz gibi geliyorsence temiz gibimi Hayır.
dostum düşüncen yanlış adam gmailine erişse kayıtlı tüm hesapların gider + şifre değişsen bile yeni şifre gidiyor öyleydiaçtım bunuda tüm hesaplarda 2fa var+şifre yonetıcısnde sıfre yok sıkıntı olurmu olmaz gibi geliyor
chrome değil ama bravedostum düşüncen yanlış adam gmailine erişse kayıtlı tüm hesapların gider + şifre değişsen bile yeni şifre gidiyor öyleydi
ne farkediyo pc ye şifre kayıtlı değilse şifre gitmiyo diye hatırlıyodumchrome değil ama brave
yukarda dedim ya aq kayıtlı değilne farkediyo pc ye şifre kayıtlı değilse şifre gitmiyo diye hatırlıyodum