yok kısaltmalarla cok havalı olunuyorMt ne method yazmak yerine niye mt yazdın o 0.5 saniye ile f1 maçımı kazanacan
Sanırım kendisi max verstappen sanıyor kazandığı 0.5 saniye ileyok kısaltmalarla cok havalı olunuyor![]()
hayır dünki zomzom hoca sanıyor benceSanırım kendisi max verstappen sanıyor kazandığı 0.5 saniye ile
Hayır bitane mimik yapn vardı hocam hocam diyordu bence ohayır dünki zomzom hoca sanıyor bence
Hayır bitane mimik yapn vardı hocam hocam diyordu bence o![]()
EN İYİSİ ''HOCAM HOCALARIM'' DI
ASDLADKDJADASLDASASDMt ne method yazmak yerine niye mt yazdın o 0.5 saniye ile f1 maçımı kazanacan
sabah 5 gibi acmısım konuyu olm ona niye takıldın Ü*WĞLPPQLPĞWQMt ne method yazmak yerine niye mt yazdın o 0.5 saniye ile f1 maçımı kazanacan