intelde çalışan varmı peki onecliclkTek tuşlar çok pahalı 2000 altı bulmassn
alma hiç verimli çalışmıyor delay düşersen şaşırmabeyler intel işlemcim var format atmak istemiyorum tıklıyım direk çalıssın spoofer varmı ucuz yada pahalı ucuz olsa daha iyi olur
adam diyorya tıkliyim çalışsın format atmak istemiyorum okumadan cevap yazıyorsunspoofer derken oneclick mi yoksa perm spoofer mi?
2 gun sonra sc4m atmazsin demi 0 hesap+trusted= garanti sc4m olarak geliyor artikdiscord.gg/aventrapro hocam yardımcı olalım hemen.