FighterPilot
Diamond Üye
- Katılım
- 1 Mar 2021
- Mesajlar
- 688
- Beğeniler
- 78
val 51 çözüm war mı
Hwid ban çözümü spoofer veya VPN’le geçebilirsin ama poligon banı kaçınılmaz olur.val 51 çözüm war mı
kendi vpn serverimi kurarak denersem yanı bir uygulama üzerinden değil de kendi bilgisayarımda bağlı olduğum bir ağ gibi göstersem veyatta farklı bir ağa bağlansamHwid ban çözümü spoofer veya VPN’le geçebilirsin ama poligon banı kaçınılmaz olur.
Telefonunuzun mobil internetiylede olabilir mac değiştirmekte val51 i çözebilirkendi vpn serverimi kurarak denersem yanı bir uygulama üzerinden değil de kendi bilgisayarımda bağlı olduğum bir ağ gibi göstersem veyatta farklı bir ağa bağlansam
mobil veri ban atıyor diye biliyorum mac adresi değiştirmeyi deniyorum şimdiTelefonunuzun mobil internetiylede olabilir mac değiştirmekte val51 i çözebilir
Kankam sana diyoz ki insyde da woofer x almadan kaldırmazsın val51 banın kalkmamış demektirval 51 çözüm war mı
192.168.1.1 veya sende hangisi ise artık ordan modemden 1 den fazla ağ kur o ip adresi değiştiriyordu heralde bizde 4 tane ağ var 1 modemden çıkanmobil veri ban atıyor diye biliyorum mac adresi değiştirmeyi deniyorum şimdi
Bunun val51 le ne alakası var?192.168.1.1 veya sende hangisi ise artık ordan modemden 1 den fazla ağ kur o ip adresi değiştiriyordu heralde bizde 4 tane ağ var 1 modemden çıkan
eğer 192.168.1.1 ise yapımı şöyle
192.168.1.1 de girişini yaptın ağ ayarlarından kablosuza tıkladın ordan ise seçeceğin yer Daha Fazla AP burda hepsi için düzenle yapacaksın etkin et bazı modemlerde etkin olmuyor etkin etmek için orda yine kablosuz yazısı olacak orası devre dışıysa aktif'e basacaksın
val 51 dynamic ipden kaynaklanıyor vpn ile bu yüzden oyuna girebiliyoruzBunun val51 le ne alakası var?
Adam HWID ban yemiş. Modem ayarlarını değiştirse ne yazacak?
LAN WOOFER X Mİ VAR AMK DENİYORUM BİŞEYLER Bİ SİKTİR GİT GELME KONULARIMAKankam sana diyoz ki insyde da woofer x almadan kaldırmazsın val51 banın kalkmamış demektir
Val 51 başarısız spoofda gerçekleşir ben sadece bu ekstra olarak çözer dedimBunun val51 le ne alakası var?
Adam HWID ban yemiş. Modem ayarlarını değiştirse ne yazacak?