SakuraSoftware Developer Alımı

fffill

Platinum Üye
Katılım
6 Eyl 2023
Mesajlar
150
Beğeniler
26
İletişim
Öncelikle Merhabalar


SakuraSoftware İçin Developer Aranıyor



1- Yaş ( Min Yok ) :

2-Ad :







3- Daha Önce Hile Yapma İle ilgili Tecrübeniz oldumu :



4- Hangi Kodlama Dilleri Biliyorsunuz ( C++ Zorunlu ) :



Unutmayın Hilelerimiz Satışa Çıkarıldığında her satıştan %35 pay Verilecektir Developerlara



İyi Günler Dileriz
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Hiç güven veren bir iş teklifi değil :D Developer adam niye sana ürün çıkarıp %35 pay alsın ki? Yalan ödemesini alır ürünün sourceunu sana satar ya da aylık olarak panel satar sana.
 
scripterkid kardeşimizi alin chatgpt kullanmakta üstüne yok cocugun ama 14 yasinda sorun olmaz zaten
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Developerlara %35 pay veriyor aslan kardeşim benim HJGFWQRGYJTWAFJYHTGAWFJHGASFJGHASFDHJGAFSJHGASFDJHGAFS
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
1200$ gönder crypto hesabıma sana kralından val external src satalım (auth cart curt bizden) :crycat:
 
scripterkid kardeşimizi alin chatgpt kullanmakta üstüne yok cocugun ama 14 yasinda sorun olmaz zaten
Bende 14 Yaşındayım
1200$ gönder crypto hesabıma sana kralından val external src satalım (auth cart curt bizden) :crycat:
bende şuanda para olmadığı için zaten satışdan sonra pay veriyorum kral KB
Hiç güven veren bir iş teklifi değil :D Developer adam niye sana ürün çıkarıp %35 pay alsın ki? Yalan ödemesini alır ürünün sourceunu sana satar ya da aylık olarak panel satar sana.
Bence güven verici param olsa direk src alırım da para olmadiği için zaten pay olayını koydum
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
başvuru atarak developer mi olunur aq sen başvuru at developer seni seçsin allahın trakyalısı
 
Bende 14 Yaşındayım

bende şuanda para olmadığı için zaten satışdan sonra pay veriyorum kral KB

Bence güven verici param olsa direk src alırım da para olmadiği için zaten pay olayını koydum
Git okulunu oku aq 14 yaşındaysan
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt