yönetici seni izliyor galibailk başta 502 bir şey diyordu web s1tenin sahibi kontrol ediyor bilmem ne yazıyordu vpn'le girdim noluyor la

aga noldu la adam akıllı söylesenizeyönetici seni izliyor galiba![]()
Bende değişen birşey yok kanka saldırıyor olabilirler veya güncelleme almıştır bir değişiklik olmuştur çöküntü yaşamıştır falan dicemde sanmıyorum öyle birşey olsa açıklama gelir diye düşünüyorum yetkililerdenilk başta 502 bir şey diyordu web s1tenin sahibi kontrol ediyor bilmem ne yazıyordu vpn'le girdim noluyor la
HAHAHilk başta 502 bir şey diyordu web s1tenin sahibi kontrol ediyor bilmem ne yazıyordu vpn'le girdim noluyor la
niye ben niye naptım ben sizde olmuyormu ulanSeçilmiş kişi sensin
mobiledeyim şuan yeniliyorum falan hiçbirşey olmuyorniye ben niye naptım ben sizde olmuyormu ulan