2pc erişim

Aurora0x1

Silver Üye
Katılım
22 Nis 2023
Mesajlar
98
Beğeniler
7
Yaş
21
Merhaba 2pc vg bypass kullanıyorum ama olayı 2ci PC den maça girip pick ekranından sonra alt f4 atıp main PC den bypassla giriyorum . Sorun her maç sonu çık gir yapmam gerek yandaki 2pc(laptop) uzağımda kalıyor her defasında uzanıp maça girip sonra geri dönmek uzun iş bunu anydesk vb şeylerle denedim oyun açılır açılmaz erişim gidiyor zaten.
Bir yolu varsa bilen yardımcı olabilir mi.Şimdiden teşekkürler
 
Dostum anydesk kısmını okuyana kadar aklımdan anydesk önerisi geçiyordu onun dışındada başka çare yok sanırım teamviewer gibi uygulamalarıda deniyebilirsin olmazsada yapıcak bişey yok
 
2pc yerine vds ile yapabilirsiniz hocam o da 2pc mantığı görür sonuçta
 
2pc yerine vds ile yapabilirsiniz hocam o da 2pc mantığı görür sonuçta
vds free varmı valorant genelde çalışmıyor bir çoğusu

Merhaba 2pc vg bypass kullanıyorum ama olayı 2ci PC den maça girip pick ekranından sonra alt f4 atıp main PC den bypassla giriyorum . Sorun her maç sonu çık gir yapmam gerek yandaki 2pc(laptop) uzağımda kalıyor her defasında uzanıp maça girip sonra geri dönmek uzun iş bunu anydesk vb şeylerle denedim oyun açılır açılmaz erişim gidiyor zaten.
Bir yolu varsa bilen yardımcı olabilir mi.Şimdiden teşekkürler
hangi baypass free mi
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Merhaba 2pc vg bypass kullanıyorum ama olayı 2ci PC den maça girip pick ekranından sonra alt f4 atıp main PC den bypassla giriyorum . Sorun her maç sonu çık gir yapmam gerek yandaki 2pc(laptop) uzağımda kalıyor her defasında uzanıp maça girip sonra geri dönmek uzun iş bunu anydesk vb şeylerle denedim oyun açılır açılmaz erişim gidiyor zaten.
Bir yolu varsa bilen yardımcı olabilir mi.Şimdiden teşekkürler
Ryzen işlemcili vdsler kullanabilirsin
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Parsec gibi oyun odaklı uzak masaüstü yazılımlarını denedin mi, onlar daha farklı bir yöntem kullanır. Bazı bypasslar veya oyunlar uzak masaüstü bağlantısını kesebilir, bu da bir ihtimal.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt