Merhaba 2pc vg bypass kullanıyorum ama olayı 2ci PC den maça girip pick ekranından sonra alt f4 atıp main PC den bypassla giriyorum . Sorun her maç sonu çık gir yapmam gerek yandaki 2pc(laptop) uzağımda kalıyor her defasında uzanıp maça girip sonra geri dönmek uzun iş bunu anydesk vb şeylerle denedim oyun açılır açılmaz erişim gidiyor zaten.
Bir yolu varsa bilen yardımcı olabilir mi.Şimdiden teşekkürler
Bir yolu varsa bilen yardımcı olabilir mi.Şimdiden teşekkürler