yarın bakalım onada yoruldum 2 günde 40 konu falan açtım sanırsam.Anime, Japon varmı Eymen.
Eymen Ofa yavaş bas, ama pes etmek yok elbet Moderatör olduğun günüde göreceğiz canım kardeşim.yarın bakalım onada yoruldum 2 günde 40 konu falan açtım sanırsam.
bırakacağız derken bi anda mod olma hevesi geldiEymen Ofa yavaş bas, ama pes etmek yok elbet Moderatör olduğun günüde göreceğiz canım kardeşim.

İnsan forumu bırakamıyor valla sanada hak veriyom.bırakacağız derken bi anda mod olma hevesi geldi![]()
Yani fotoğrafların içinde Atamızda mevcut mu diye sordumAtamız var mı
Eline Sağlık Eymenim.Walpaper bulamayan varsa rar'ın içine bakabilir.
@Erpaq
Rar Link
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir