Atk vxe R1 , ajazz 159p , attack shark X3 pro1k'ya falan güzel mouse önerisi olan var mı ?
vxe güzel bir mause ama o bütceye 100 daha koyup aj159pro alırım daha iyiTam 1K ya yok amaLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedirşu mouse'u alırsan hem 650IPS hem de 50G hızlanmaya sahip en donanımlı özelliklere sahip bir mouse türüdür huano switchleri de mevcuttur 51G ağırlığı var bu fiyata alabileceğin en iyisidir başkasına da bakma direkt al geç hocam
aj markasını tercih etmem hocam pek kalibreli bir mouse değilvxe güzel bir mause ama o bütceye 100 daha koyup aj159pro alırım daha iyi
f/p olarak bakarsak trdekilerin bircoğundan iyidir zaten genel markaların coğunu yaptığı kendi üretim değil cinlilerden alıp logo basmak başka birşey değilaj markasını tercih etmem hocam pek kalibreli bir mouse değil![]()
tayvan yapımı ürünleri tercih etmekte fayda vardır hocam 1. sınıf kalite oldukları için genel def/p olarak bakarsak trdekilerin bircoğundan iyidir zaten genel markaların coğunu yaptığı kendi üretim değil cinlilerden alıp logo basmak başka birşey değil![]()
3. deathadder essential ım orta tuş bozuluyor lazer sapıtmaya başlıyor falan bende r1 pro max e geçiyorum ayrıyetten bi arkadaşımda 2. essentialini aldı orta tuşu bozuldu(sanırım biz sert kullanıyoruz)bende de vxe r1 mevcut güzel bir mouse almanı öneririm fakat illa 1k'ya kadar bütcen var ise razer deathadder essentials öneririm pişman etmez