Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
her şey üstüme üstüme geliyor nefes alamıyorum sanki içimde kocaman bir baskı var biri boğazımı sıkıyor gibi nefesim daralıyor bağırmak istiyorum ama kimse duymuyor ya da duysa da anlamıyor anlatmaya çalışsam bile kelimeler yetmiyor elim ayağım titriyor yerlerdeyim yumruklarım acıyor ama duramıyorum bağırıyorum susmuyorum çünkü içimden gelen bir şey susturmuyor beni sadece bağırmak istiyorum sadece haykırmak sadece bu acıyı dışarı atmak istiyorum ama gitmiyor o öfke o delilik kalıyor içimde büyüyor gözyaşlarım akıyor ama rahatlatmıyor gözlerim yanıyor ama umrumda değil çünkü ağlamak da yetmiyor çünkü ben sadece kırılmıyorum paramparça oluyorum çünkü ben sadece sinirlenmiyorum içimde kıyamet kopuyor duvarlara vuruyorum bazen kendime vuruyorum o an hiçbir şey düşünmüyorum her şey bulanık oluyor sadece o anı yaşıyorum sadece öfkeyi yaşıyorum ama sonra o sessizlik geliyor bir boşluk bir durgunluk bir hiçlik sanki ben değilim sanki o anı ben yaşamamışım gibi ama bedenim hatırlıyor ellerim mor gözlerim şiş içimde bir yorgunluk çöküyor ama o da geçmiyor çünkü bir süre sonra yine başa dönüyor yine aynı patlama yine aynı kriz yine aynı çaresizlik döngü hiç bitmiyor delirmek istemiyorum ama zaten delirmiş gibiyim herkes bir şeyler söylüyor ama dinlemiyorum çünkü kimse anlamıyor çünkü bu anlatılacak gibi değil çünkü bu sadece bir sinir değil bu içimde bastıramadığım her şeyin patlaması çocukluktan kalanlar içime attıklarım sustuklarım kırıldıklarım hepsi birikmiş hepsi kabarmış ve artık taşıyamıyorum artık dayanamıyorum artık istemiyorum böyle yaşamayı ama duramıyorum kontrol edemiyorum ben değilim o an ama yine de ben yaşıyorum sonra geçiyor geçiyor sandığım şey aslında içime gömülüyor sonra bir daha geliyor tekrar tekrar tekrar her seferinde daha da güçlü daha da yıkıcı ve ben her defasında biraz daha eksiliyorum biraz daha kayboluyorum ve kimse görmüyor kimse duymuyor herkes normalmişim gibi davranıyor ama ben içimden çığlık çığlığa bağırıyorum delice bağırıyorum xor neden halen yetkili diye